Deo blagajni u 7.000 restorana širom Evope trebalo bi da zamene terminali sa ekranima osetljivim na dodir, na kojima će korisnici sami naručivati i plaćati karticama. Naručivanje jela se nije promenilo 30 ili 40 godina. Odluka o uvođenju terminala je deo plana koji bi trebalo da atmosferu u restoranu učini udobnijom i prijatnijom i da privuče korisnike.Firma je već u okviru tog programa počela modernizaciju proizvodnje, produžila radno vreme i ponudila nove menije. Promene će pojednostaviti život korisnicima i poboljšati efikasnost.
Deo blagajni u 7.000 restorana širom Evope trebalo bi da zamene terminali sa ekranima osetljivim na dodir, na kojima će korisnici sami naručivati i plaćati karticama, rekao je u razgovoru za "Fajnenšl tajms" predsedik "Mekdonalds Jurop" Stiv Isterbruk.
"Naručivanje jela se nije promenilo 30 ili 40 godina", rekao je Isterbruk.
Odluka o uvođenju terminala je deo plana koji bi trebalo da atmosferu u restoranu učini udobnijom i prijatnijom i da privuče korisnike. Firma je već u okviru tog programa počela modernizaciju proizvodnje, produžila radno vreme i ponudila nove menije, ukazao je FT.
Prema Isterbruku, promene će pojednostaviti život korisnicima i poboljšati efikasnost. Prosečno vreme transakcije po jednom gostu bi trebalo da se skrati za tri do četiri sekunde. Lanac restorana brze hrane "Mekdonalds" usluži dnevno u Evropi dva miliona korisnika.
Mnogo maloprodajnih i trgovinskih firmi u Evropi u poslednje vreme ima problema sa stagnacijom ili padom prometa. "Mek" je, međutim, u prvom tromesečju u Evropi iskazao godišnji rast prometa u objektima otvorenim najmanje godinu dana od 5,7 odsto. To je bio najviši rast od tri glavna regiona firme.
"Mekdonalds" zahvaljujući novoj tehnologiji dobija više informacija o navikama potrošača. Supermarketi i drugi maloprodajne firme imaju tekuće informacije o kupovnim navikama mušterija, koje dobijaju iz programa kartica vernosti, dodao je FT.